Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Справді, інформаційно-комунікаційні технології можна ефективновикористовувати для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Мої нові знання впливатимуть на навчання учнів. Учнівське самооцінювання має на меті не звільнити вчителя від оцінювання, а використовується для розвитку мислення учнів. Таке самооцінювання може виявитися принципово іншим досвідом. Під час такої діяльності учні не лише глибше усвідомлюють процес власного мислення , а й отримують потужний мотиваційний поштовх для кращого навчання.
Справді, інформаційно-комунікаційні технології можна ефективновикористовувати для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Мої нові знання впливатимуть на навчання учнів. Учнівське самооцінювання має на меті не звільнити вчителя від оцінювання, а використовується для розвитку мислення учнів. Таке самооцінювання може виявитися принципово іншим досвідом. Під час такої діяльності учні не лише глибше усвідомлюють процес власного мислення , а й отримують потужний мотиваційний поштовх для кращого навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар